|
Prywatna Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Ząbkach ul. Piłsudskiego 95 C, 05-091 Ząbki tel. (22) 781-46-70
|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 15326 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | PRYWATNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI
- wykwalifikowana kadra nauczycieli - szeroki wachlarz zajęć dodatkowych - dbałość o prawidłowy rozwój wychowanków - edukacja proekologiczna i prozdrowotna - pracownia komputerowa z dostępem do Internetu - pomoc logopedy, pedagoga, pielęgniarki - liczne projekty edukacyjne - cyklicznie organizowane imprezy szkolne
|
O nas
Nasza placówka powstała w roku szkolnym 2006/2007 jako szkoła niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej w zakresie klas 0-6. Obecnie prowadzimy klasy 0,1,2,3,4,5 (Szkoła będzie "rosła" razem z uczniami aż do klasy 6). Oferujemy rozszerzony program językowy, wysoki poziom nauczania, małe liczebnie klasy, a także ciepłą, rodzinną atmosferę, która wyklucza anonimowość.
Program wychowania odwołuje się do wartości chrześcijańskich i nauczania kościoła katolickiego. W życiu szkoły obecna jest modlitwa, przygotowanie dzieci do przyjęcia sakramentów czy uczestnictwo w rekolekcjach.
W tym roku szkolnym kończymy remont niektórych sal (informatycznej, gimnastycznej, lekcyjnej) oraz pomieszczeń towarzyszących, dzięki czemu będziemy mogli zwiększyć ofertę prowadzonych zajęć.
Pracujemy od 7.00 do 18.00 i w tych godzinach zapewniamy uczniom opiekę na świetlicy.
NADRZĘDNYM CELEM NASZEJ PRACY EDUKACYJNEJ JEST:
- wychowanie dzieci i młodzieży w poszanowaniu tradycji, historii i kultury
narodowej, jednocześnie otwartość i szacunek dla innych kultur i narodów
- kształcenie zgodne z obowiązującymi przepisami i przyjętymi programami
nauczania
- umożliwienie uczniom potrzebującym pomocy – bardziej indywidualne
wsparcie według potrzeb ucznia i możliwości szkoły
- uczniom
uzdolnionym umożliwienie indywidualnego programu nauczania
- zapewnienie dzieciom i młodzieży opieki w czasie zajęć szkolnych, a we
współpracy z rodzicami dodatkowe wspierane działania wychowawcze
rodziny w formach dostosowanych do potrzeb
- stworzenie warunków właściwej formacji i organizacja form pomocy
w tym zakresie
- dążenie do wszechstronnego rozwoju uczniów przez harmonijną realizację
zadań w zakresie nauczania, wychowania, przeciwdziałania zagrożeniom
(poprzez profilaktykę) i opieki
ZADANIA NASZYCH NAUCZYCIELI:
- kreowanie sytuacji, w których dziecko ma możliwość aktywnie rozwijać wszystkie sfery swojej osobowości
- współtworzenie prawidłowej atmosfery wspólnoty klasowej
- uczestniczenie we wszystkich sytuacjach ważnych dla klasy (np. imprezy, w których uczestniczą wychowankowie)
- czuwanie nad postępami w nauce
- uczestniczenie w zebraniach z rodzicami i spotkaniach indywidualnych
- zapoznawanie rodziców z programami, regulaminami szkolnymi
- prowadzenie dokumentacji klasowej (tj. dziennik, dzienniczki ucznia, zeszyty uwag, karty wycieczek itp.)
- systematyczne informowanie rodziców o postępach dziecka w nauce i ewentualnych problemach wychowawczych, w celu ich szybkiego
rozwiązania
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|